Veel gestelde vragen

Veelgestelde vragen

Wij zijn u graag van dienst. Mocht uw vraag hier niet tussen staan, schroom dan niet contact met ons op te nemen.

Hoe kan ik bestellen?
Hoe kan ik betalen?
Hoe kan ik een artikel retourneren?
Ik kan me niet meer aanmelden bij de webwinkel. Wat nu?
Kan ik een ander afleveradres kiezen?
Mijn vraag staat hier niet tussen. Wat nu?
Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Wat te doen als ik een klacht heb over een bestelling?
Wat zijn de openingstijden?
Wat zijn de verzendkosten?

Hoe kan ik bestellen?

Terug naar boven

U kunt 24 uur per dag een bestelling plaatsen via onze webwinkel www.smetserskantoor.nl

Daarnaast zijn wij via mail te bereiken via info@smetserskantoor.nl

 U kunt tevens elke werkdag tussen 8:30 uur en 17:00 uur telefonisch uw bestelling doorgeven.

Hoe kan ik betalen?

Terug naar boven

Wij bieden u diverse betalingsmogelijkheden aan:
 

  • Contant
    U kunt uw bestelling plaatsen en aangeven dat u deze op wilt halen bij magazijn Smetsers Kantoor, Binnenveld 9A, 5763 BT, Milheeze. U ontvangt een bericht wanneer de bestelling voor u klaar ligt. U heeft dan geen orderkosten, en dient uw bestelling contact af te rekenen.
  • iDeal
    Met iDeal kunt u direct via het Internetbankieren van uw bank betalen. Voordeel hiervan is dat u direct bevestiging krijgt van uw betaling en wij de bestelling sneller kunnen leveren. iDeal-betalingen gaan via de beveiligde website van MultiSafepay.
  • Creditcard
    Als u kiest voor betaling met een Creditcard, kunt u deze uitvoeren via de beveiligde website van MultiSafepay.
  • Op factuur
    Het is bij ons ook mogelijk om op factuur te bestellen. Indien u een bestelling plaatst op factuur, dan wordt door één van onze medewerkers gekeken wat uw kredietstatus is. Als uw kredietstatus goedgekeurd is, ontvangt u van ons een bevestiging en zullen wij de bestelling gaan uitleveren.

 

Hoe kan ik een artikel retourneren?

Terug naar boven

Indien u een product wilt retourneren, kunt u deze aanmelden door gebruik te maken van het formulier Retouren, die te vinden is op uw Account-pagina. Aan de rechterkant van de pagina staat een knop "Retouren", waar u een formulier kunt invullen om de retour bij ons te melden.

Ik kan me niet meer aanmelden bij de webwinkel. Wat nu?

Terug naar boven

Mogelijk is uw account inactief of gebruikt u niet de juiste login-gegevens. U kunt allereerst controleren of u de loginnaam en het wachtwoord wel goed invoert. Let hierbij vooral op het gebruik van hoofdletters en kleine letters, omdat hier in het wachtwoord op wordt gecontroleerd. Indien het vervolgens nog niet lukt om in te loggen, kunt u kiezen voor de link Wachtwoord vergeten. Op deze pagina kunt u uw e-mailadres invullen, waarna er automatisch een nieuw wachtwoord wordt aangemaakt. Deze wordt naar uw e-mailadres toe gestuurd, indien het e-mailadres bij ons bekend is. Mocht het inloggen vervolgens nog niet lukken, neem dan contact op met onze klantenservice. Onze klantenservice kan u vervolgens helpen met het aanmaken van een nieuw wachtwoord, het heractiveren van uw account of eventueel het aanmaken van een geheel nieuw account.

Kan ik een ander afleveradres kiezen?

Terug naar boven

Wij verzenden uw bestelling binnen Nederland naar het adres van uw keuze. Tijdens het bestelproces kunt u aangeven welk alternatief afleveradres gebruikt moet worden.

Mijn vraag staat hier niet tussen. Wat nu?

Terug naar boven

U kunt uw vraag altijd aan ons richten via de e-mail of door te bellen naar de klantenservice. Eén van onze medewerkers kan u dan direct te woord staan en u verder helpen met uw vraag.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Terug naar boven

Bestellingen die voor 17:00 uur worden besteld, worden binnen 3 werkdagen bij u aangeboden. Getracht wordt altijd met 1 werkdag uit te leveren.  De bezorging van de bestelling vindt elke werkdag plaats tijdens de normale kantoortijden. Mochten uw openingstijden afwijken de normale kantoortijden (9:00 uur tot 17:00 uur), neem dan contact op met onze klantenservice.

Wat te doen als ik een klacht heb over een bestelling?

Terug naar boven

Wij gaan met de grootst mogelijke zorg om met uw bestelling. Mocht u onverhoopt toch een klacht hebben over een bestelling, dan verzoeken wij u zo spoedig mogelijk contact op te nemen met onze klantenservice. Wij zorgen dan voor een passende oplossing. U kunt ook via uw Account-pagina het manco-formulier invullen, welke u aan de rechterkant van de Account-pagina vindt.

Wat zijn de openingstijden?

Terug naar boven

Onze winkel is elke dag geopend van 8:30 uur tot 17:00 uur. De webwinkel is 24 uur per dag geopend.

Na afspraak is het desgewenst ook mogelijk ons te bezoeken in de avond of op zaterdag.

Indien u vragen heeft voor onze Klantenservice, dan kunt u contact met hun opnemen op werkdagen van 8:30 uur tot 17:00 uur. Zij staan klaar voor al uw vragen over onze producten & diensten en over de webwinkel.

Wat zijn de verzendkosten?

Terug naar boven

Indien uw bestelbedrag boven de € 50,- excl. BTW ligt, rekenen wij geen verzendkosten. Voor bestellingen onder de € 50,- rekenen wij € 7,50 verzendkosten.

Orders die worden afgehaald en contant betaald  hebben geen verzendkosten.